2012. november 27., kedd

Felhívás és köszönöm

Kedves Olvasók!

Először is, szeretnék elnézést kérni, hogy egy picit eltűntem. Ennek több oka is van, eléggé elfoglalt vagyok mostanában, és jön a vizsgaidőszak is, brrr.
Készül ám néhány "mű" most is, remélem, hogy az egyiket be tudom fejezni a hétvégén, és közzétenni! :)
Szeretnék egy felhívást intézni Hozzátok! Nagyon-nagy örömmel láttam, hogy 399 oldalmegjelenítés volt a múlt hónapban *.* Köszönöm mindenkinek, aki benézett legalább egyszer, akik kommentet hagytaj, nos, őket hálám örökké üldözni fogja, és a drága követők, az irántuk érzett szeretetnek nincs határa :)
A felhívás pedig a következő lenne: ugyan munkálkodom most két íráson, de úgy gondoltam, hogy nagyon jó lenne, ha elmondanátok, Ti miről olvasnátok szívesen! Magyarán, szívesen írnék személyre szabott ficeket, már ha lenne rá igény :) Nos, mit szóltok? Ha valaki kapna egy személyre szabott Sherlock/John/Johnlock/egyéb Sherlock téma ficet, akkor jelentkezzen kommentben! :)
Nem tudom, jó ötlet-e, de remélem, annak tartjátok majd :)

Szép napot mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Nem tudom hogy vagy vele de én imádom a teen!lock-ot és hogy első szerelem meg ilyenek :D De természetesen csak ha te is szeretnél ilyesmit írni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te jó ég, ne haragudj, nem vettem észre a kommentedet O.o Az ötletért köszönet :) Még sosem írtam ilyen témában, de egyszer - nem ígérem, mikor - szívesen megpróbálkoznék vele :) Esetleg bármi egyéb ötleted van?

      Törlés