2012. november 1., csütörtök

Welcome ^^

Üdv minden kedves Idetévedőnek! :)

Orsi vagyok, JohnLock-függő! (Szia, Orsi!) Igen, most megkönnyebbültem :D
Tapasztalt bloggerinának mondhatom magam, de még sosem tettem közzé internetes naplón az írásaimat, főképp nem a fanfic jellegűeket, no de sosem késő elkezdeni, nem igaz? :) Kaptam némi támogatást is (köszönöm, Cumberladies! :)), úgyhogy kíváncsian várom, mi kerekedik ki ebből az egészből. Viszont nagyon, de nagyon izgulok!
A blog neve...Nos, nem nehéz kitalálni, Mr. Benedict Csodásmesésistenitehetség Cumberbatch és Mr. Martin gyüngyürgetnivalóanisteni Freeman nevéből rántottam össze.
Előre is elnézést a snassz kinézetért, a másik blogom nem ezen a felületen él, így itt még picit bizonytalanul mozgok, de igyekszem csiszolgatni, piszmogni rajta sokat.
Szóval, ami a lényeg: ez az oldal saját alkotású (haha) Sherlock vs Dr. Watson témájú szösszenetek otthona lesz ettől a szent perctől fogva. Ami pici változás talán a többi ilyen jellegű műhöz képest, hogy én szerepeltetem saját magam is (haha a köbön), tehát nem csak homoerotikus töltetű lesz az agymenés :D Viszont, ez talán annyiból jó, hogy a Kedves Olvasók (gondolok itt főként a hozzám hasonló, elvetemült hölgyrajongókra ;)) tudnak azonosulni Nadine-nal (Nadine vagyok a novelláim többségében, amennyiben én is szerepelel).
 
Hirtelenjében ennyi, nagyon nagy szeretettel várok minden visszajelzést, nem vagyok kezdő író, de a nyilvánosság elé most tárom először a dolgaimat, épp ezért ne kíméljetek! :) Tehát, kommentre fel, legyen negatív, legyen pozitív, mindet nagyon köszönök!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése